söndagsmys

heejeee, klockan är nu 08.06 och jag är vaken och inte i skolan känns rätt tufft
skulle igentligen dit men det är ju inget som händer där endå nu den här veckan så är rätt onödigt.
alexandra nörd kommer hit snart så ska vi nog åka och sola tror jag :D
igår kväll blev det grillning med alla sötnosar, alltså isabella, sandra och alexandra i hällevadsholm :)
och en liten båttur också, var jääättemysigt!
tack för att ni finns <3
och alexandra tappade bort sina mopednycklar också, fast det var några som hittade dom så hon klarade sig :)

jag: men man har alltid en exra nyckel hemma till mopeden för man får två
alexandra: men jag har inte en extranyckel
jag: jo men man får med det
alexandra: nej men den vi letar efter nu är extra nyckeln jag tappade bort den första!
jag: varför ser jag inte förvånad ut?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0